Benzlers
Motoreduktory walcowo-stożkowe serii K
Motoreduktory i przekładnie walcowo-stożkowe serii K stanowią bardzo wydajne i kompaktowe rozwiązanie napędowe, spełniające większość wymagań w zakresie mocy do 90 kW, przy maksymalnym momencie obrotowym wyjściowym wynoszącym 12.300Nm.
Jednostki z tej serii zostały opracowane z wykorzystaniem wiedzy fachowej z zakresu projektowania, nagromadzonej w ciągu wielu lat i wyprodukowane z użyciem wysokiej jakości materiałów i komponentów.
Wynikiem końcowym tych działań jest seria przekładni i motoreduktorów, które zapewniają zdolność przenoszenia dużych obciążeń, wysoką sprawność, cichą pracę i niezawodność.
Asortyment jednostek:
Jednostki w dziewięciu wielkościach (K03, K04, K05, K06, K07, K08, K09, K10, i K12) zapewniają przełożenia od 8 do 160 dla trzystopniowych stopni redukcji lub do 10.000 w jednostkach pięciostopniowych i 36.000 w jednostkach sześciostopniowych.
Wszystkie jednostki są wymiarowo zamienne z jednostkami innych głównych producentów.
Motoreduktory walcowo ślimakowe serii c
Motoreduktory i przekładnie walcowo-ślimakowe serii C stanowią wysoce wydajne i kompaktowe rozwiązanie napędowe spełniające większość wymagań w zakresie mocy do 45 kW, przy maksymalnym momencie obrotowym wyjściowym wynoszącym 10.000 Nm.
Przekładnie i motoreduktory serii C zapewniają zdolność przenoszenia dużych obciążeń, wysoką sprawność, cicha pracę i niezawodność,
Asortyment jednostek
Jednostki w ośmiu wielkościach z zakresem przełożeń od 8 do 250 (dwustopniowe przełożenie) in do 16.000 w jednostkach stanowiących kombinację przekładni.
Cechy konstrukcyjne
Opatentowane, standardowe przyłącza silnika (IEC lub NEMA).
W razie konieczności możliwe jest zamontowanie podwójnych uszczelnień olejowych na wale wejściowym i wyjściowym.
Przekładnie wielkości 03, 04, 05 i 06 nie wymagają wymiany środka smarnego.
Motoreduktory mogą być wyposażone w moduł blokady ruchu powrotnego, a przekładnie mogą być wyposażone w wentylator.
Wszystkie jednostki są wymiarowo zamienne z jednostkami innych głównych producentów.
Motoreduktory walcowe serii M
Współosiowe motoreduktory i przekładnie serii M stanowią bardzo wydajne i kompaktowe rozwiązanie napędowe spełniające większość wymagań w zakresie mocy do 90 kW, przy maksymalnym momencie obrotowym wyjściowym wynoszącym 11000Nm.
Jednostki z tej serii zostały opracowane z wykorzystaniem wiedzy fachowej z zakresu projektowania, nagromadzonej w ciągu wielu lat i wyprodukowane z użyciem wysokiej jakości materiałów i komponentów.
Wynikiem końcowym tych działań jest seria przekładni i motoreduktorów, które zapewniają zdolność przenoszenia dużych obciążeń, wysoką sprawność, cichą pracę i niezawodność.
Asortyment jednostek
Jednostki w dwunastu rozmiarach z zakresem przełożeń od 1,4/1 do 70/1 w jednostkach z podwójną redukcją i do 250/1 w jednostkach z potrójną redukcją oraz 16200/1 w jednostkach stanowiących kombinację przekładni i motoreduktora.
Cechy konstrukcyjne
Opatentowane, standardowe przyłącze silnika (IEC lub NEMA).
W razie konieczności, możliwe jest zamontowanie podwójnych uszczelnień olejowych na wale wejściowym i wyjściowym. Wszystkie jednostki nadają się do montażu standardowych silników IEC lub NEMA.
Wszystkie jednostki są wymiarowo zamienne z jednostkami innych głównych producentów.
Motoreduktory walcowe płaskie serii F
Zwarta konstrukcja tych napędów w obudowie żeliwnej jest powodem częstego stosowania ich w przenośnikach i innych urządzeniach przemysłowych.
Wejściowa przystawka IEC umożliwia zastosowanie odpowiedniego silnika elektrycznego.
Dostępne są w wersji z wałem wyjściowym drążonym i z wałem wyjściowym pełnym.
Motoreduktory i przekładnie walcowe płaskie serii F stanowią bardzo wydajne i kompaktowe rozwiązane napędowe spełniające większość wymagań w zakresie mocy do 110 kW, przy maksymalnym momencie obrotowym wyjściowym wynoszącym 16.500 Nm.
Motoreduktory serii F są zaprojektowane głównie jako jednostki do montażu na wale, wyposażone w integralne ramię reakcyjne. Dostępne są również wersje z gumowymi tulejkami reakcyjnymi, kołnierzami wyjściowymi, wałami zdawczymi i tulejami KIBO, zapewniającymi bezproblemowy montaż i demontaż.
Asortyment jednostek
Jednostki w dziesięciu wielkościach F02, F03, F04, F05, F06, F07, F08, F09, F10, F11 i F12 w zakresie przełożeń od 5 do 100 dla wersji dwustopniowej od 100 do 360 dla trzystopniowej i do 5.600 w jednostkach stanowiących kombinację przekładni i motoreduktora.
Podnośniki śrubowe
BD i BDL
Podnośnik śrubowy z przekładnią ślimakową z gwintem trapezowym
dostępny z przesuwną śrubą do podnoszenia lub nakrętka podnosząca.
8 standardowych rozmiarów.
Nośności do 1000 kN (100 ton)
1500 kN (150 ton) na zamówienie.
Prędkość podnoszenia do 2,4 m / min (40 mm / s).
Podwójna prędkość ze śrubą z gwintem dwuwchwodowym
Standardowa długość śruby podnoszącej do 6 m.
Przekładnie serii G
Duże przekładnie przemysłowe serii G
Przekładnie serii G są dostępne z równoległym wałami
z kołami walcowymi oraz jednostki kątowe z kołami stożkowymi i walcowymi
Przekładnie z podwójną, potrójną i poczwórną ilością stopni.
Przekładnie o maksymalnym wyjściowym momencie obrotowym wynoszącym do 162 000 Nm.
Modułowa konstrukcja zapewnia dużą zamienność części i podzespołów.
To z kolei zapewnia znaczne oszczędności w produkcji przy zachowaniu najwyższego poziomu
standardu integralności.
Koła zębate
Wysokiej jakości stopowe materiały utwardzone cieplnie zapewniają długą żywotność, odporność na zużycie i wytrzymałość zmęczeniową kół stożkowych i kół zębatych walcowych.
Korpusy
Standardowe korpusy mają sztywną żeliwną konstrukcję o nowoczesnym stylu,
Pokrywa inspekcyjna przewidziana do przeglądania uzębienia.
Przekładnie mogą być dostarczane z blokadą ruchu powrotnego.
8 wielkości tych jednostek posiada przełożenia od 6,3: 1 do 315:1
Przekładnie serii J
Reduktory serii J montowane zwykle na wale, są produktami wysokiej jakości.
19 typów do 600 kW, moment obrotowy do 57.000 Nm
- Szeroka gama akcesaoriów standardowych
- Wysoka wydajność
- Długa żywotność przekładni i łożysk
- Możliwe wszystkie ppozycje montażowe
- Łatwy w montażu (możliwość zastosowania systemu KIBO)
- Łatwa zmiana prędkości poprzez zmianę kół pasowych pomiędzy silnikiem i przekładnią
- Niski poziom hałasu